Obsojanje.

Prepričana sem, da prav vsak izmed nas ve, kako je, ko te nekdo obsoja. Ljudje bodo obsojali tvoja oblačila, tvoj makeup ali pa bodo obsojali čisto vse, kar narediš, samo zato, ker jim ne boš všeč. In tega ne moreš preprečiti. To lahko samo sprejmeš.
.
Včasih sem bila deležna kar nekaj obsojanja, no, še vedno sem. Ampak zdaj me to ne moti več. Vem, da se me mnenja drugih ne tičejo. Obožujem citat “kar drugi govorijo o tebi, ni tvoja stvar”. Obsojanje ne zahteva moje reakcije, ni se mi treba obremenjevati.
.
Če uživaš pri tem, kar te osrečuje, ne smeš pustiti, da ti kar koli pride do živega. Vem, da ni preprosto. Včasih sem se zelo obremenjevala, ko sem se počutila obsojana. Ko so ljudje izvedeli, da sem noseča, so imeli vsi veliko za povedati o tem. Bila sem vse: neumna, nora, cipa… Zdelo se mi je grozno in nepravično, da so me ljudje obsojali za nekaj, kar je mene tako osrečevalo. Ampak zdaj me to ne moti več. Ugotovila sem, da živim življenje, tako kot je meni všeč. Imam čudovitega sina, ljubečega partnerja, najbolj pomembno pa je, da sem srečna. Mogoče življenja ne živim tako, kot se drugim zdi prav. Ampak zakaj bi morala? Vseeno mi je če Pepca misli, da sem premlada za otroka, briga me, ali se Jožici zdi, da se neprimerno oblačim. To se me ne tiče.
.
Ves čas, ki sem ga prej zapravila za obremenjevanje z mnenji drugih sedaj porabim za učenje, za grajenje svoje kariere in za igranje z svojim sinčkom. In to je edina pomembna stvar. Pred nekaj leti ne bi nikoli niti pomislila na pisanje bloga, čeprav sem si to želela. Bilo me je strah. Ko pa sem ugotovila, da je moje življenje samo moje in da lahko počnem karkoli želim, sem končno lahko začela uživati.
.
In če to bereš in se ti zdi, da se česa ne lotiš samo zaradi mnenja drugih, imej v mislih, da je edino mnenje, ki šteje, tvoje mnenje in da ko boš srečen/a ne bo več važno, kaj si o tem mislijo pepce in jožice.
.
Hvala za branje in poljupčki,
Melita Ivana xx.
.
.
.
.
.
.
I’m sure that eveyone knows what it feels like to be judged. People will judge the way you dress, they will judge your makeup or maybe they will judge every single thing you do just because they don’t like you. And you can’t stop them from doing that. All you can do is to accept it.
.
I used to get judged all the time, I still do, but now it doesn’t bother me anymore. I know that people’s opinions have nothing to do with me. I love the quote “what people say behind my back is none of my business” and this is something you should always keep in mind. You don’t have to react to judgement, you don’t have to stress over it.
.
If you know what you are doing makes you happy then nothing should change that. I know it is not simple, I used to get so stressed when people judged me too. When people found out I was pregnant everyone had something to say about it. Some said I was crazy, some just called me stupid and some just said I was a s***. And I felt it was so unfair that people judged me for something that made me so happy. But it doesn’t bother me anymore. I realized that I am living my life the way I want to, I have a gorgeous son, a loving boyfriend and most importantly, I am happy. Maybe I am not living the way that everyone thinks I should be, but why should I? I don’t care if Becky thinks I’m too young to be a mom, I don’t care if Susan thinks I dress too slutty, it is none of my business.
.
All of the time I used to spend worrying about other people’s opinions I now spend studying, building my career and playing with my son. And that is all that matters to me. A few years ago I would never have the courage to start writing a blog even though I really wanted to, because I was too scared. But when I realized that my life is my life and I can literally do anything that makes ME happy I finally started to enjoy life.
.
And if you are reading this and you are you are holding yourself back from doing the things you love because of other people, just keep in mind that at the end of the day the only opinion that matters is yours and that nothing Becky says or thinks of you will matter when you will truly be happy.
.
Thank you for reading, kisses,
Melita Ivana.
IMG_7596-1
3 thoughts on “Obsojanje.

  1. Bravo! Jaz sem tudi danes naredila nekaj, kar pred leti nebi zaradi tega kaj bi drugi rekli. Zdaj me ne ganejo več in tako je prav. Keep up the good job! :*

    Like

Leave a Reply

