Srečna mama, srečen otrok.

Pred nekaj dnevi sem šla prvič po sto letih zvečer na pijačo. Ker se Johan še vedno doji in vsako noč zaspi z mano, me je seveda skrbelo. Ali bo pojedel večerjo? Ali me bo pogrešal? Ali me bo buden čakal, dokler se ne vrnem? Ali bo jokal, ker me ni?
.
In kaj vidim, ko se vrnem domov? Johana in njegovo babico, kako oba sladko spita na kavču. Vse moje skrbi so bile popolnoma odveč. Johan se je cel večer igral, pojedel večerjo in na koncu zaspal. Končno sem dojela, da me ne potrebuje ob sebi vsak trenutek dneva ter da si tudi jaz lahko kdaj privoščim par ur zase in za prijateljice. Ne rabim biti 24 ur na dan samo mama. Naj se sliši še tako izrabljeno: srečna mama, srečen otrok. Čisto vsak, starš ali ne, potebuje kdaj pavzo. Pavzo od šole, od službe ali pa pač od otroka.
.
Včeraj sva oba z Johanom zelo uživala, on z babico, ki jo obožuje, jaz pa s prijateljico, ki je nisem videla že nekaj let. Nekoč sem prebrala misel, da ni tako pomembno, koliko časa preživiš s svojim otrokom, ampak to, kako kvaliteten je ta čas, ko si z njim. Zato nam mamicam ni potrebno imeti slabe vesti, če nismo 24 ur na dan na razpolago našim sončkom, raje še bolje izkoristimo tisti čas, ko smo skupaj. Vem, da bom od zdaj naprej, ko sem z njim, raje večkrat odložila telefon in zapela še kakšno pesmico več, ne bom pa se več obremenjevala, ko bom šla kam brez njega.
.
Odslej bom večkrat izkoristila vse tiste prijatelje, ki mi že mesece ponujajo, da mi lahko kdaj počuvajo Johana (kar pripravite se).♡
.
Hvala za branje in poljupčki,
Melita Ivana xx.
.
.
.
.
A few days ago I went out in the evening after a looong time. As Johan is still breastfeeding and falls asleep with me every night I was worried. Will he eat his dinner? Will he miss me? Will he fall asleep or will he wait for me to come back? Will he cry because I am not there?
.
And what did I see when I came home? Johan and his grandma blissfully sleeping on the couch together. I didn’t need to worry at all. He spent the whole evening playing, he ate his dinner and fell asleep. I finally realized that Johan doesn’t need me all the time, that I can take some time off if I want to. As they say: Happy mother, happy child. Every single one of us needs a break from time to time, being parent or not. A break from school, work or a toddler.
.
That evening Johan and I both had a great time. He was having fun with his grandma, whom he loves very much and I had a great time chatting with my friend. I read a quote the other day: “it does not matter how much time you spend with your kids, what matters is how you spend your time with them.” So mommies, let’s try not to feel guilty when we don’t spend the whole day with our babies, instead let’s try to make the most out of the time that we do spend together. From now on, I will rather put down the phone when I am with my bubba and I will sing one more song to him, but I will not stress myself out if I will take time for myself only.
.
From now on I will definitely take advantage of my friends offering themselves to babysit Johan sometimes (so get ready for that).♡
.
Thank you for reading and kisses,
Melita Ivana xx.
IMG_20170429_111748_868-2
Leave a Reply

